info@phed-sr.auth.gr
Γιαγκάζογλου Παρασκευή
Γιαγκάζογλου Παρασκευή
Γιαγκάζογλου Παρασκευή
Βαθμίδα: 
Καθηγήτρια
Γνωστικό Αντικείμενο: 
Ειδική Αγωγή
Τηλέφωνο: 
2310-991066
Email: 
pgiagaz@phed-sr.auth.gr
Ώρες Συνεργασίας: 
Τετάρτη 10:00-12:30 & Πέμπτη 12:00-14:00
Σπουδές 
  • 1992-1996: Απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • 1997-2001: Διδακτορικός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα 

Ψυχοκινητική ανάπτυξη και αξιολόγηση, αξιολόγηση κινητικών ικανοτήτων, παρέμβαση και θεραπευτικά προγράμματα άσκησης σε μικρά παιδιά και άτομα με αναπηρίες.

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις (3-5) 
  • Giagazoglou, P. (2013). The interaction effect of gender and socioeconomic status on development of preschool aged children in Greece. Infants & Young Children, 26(2), 177-186.
  • Giagazoglou, P., Kokaridas, D., Sidiropoulou M., Patsiaouras, A., Karra C., Neofotistou, K. (2013). Effects of a trampoline exercise intervention on motor performance and balance ability of children with intellectual disabilities. Research in Developmental Disabilities, 34, 2701-2707.
  • Giagazoglou, P., Arabatzi, F., Kellis, E., Liga, M., Karra C., Amiridis, I. (2013). Muscle reaction function of individuals with intellectual disabilities may be improved through therapeutic use of a horse. Research in Developmental Disabilities, 34, 2442-2448.
  • Giagazoglou, P., Arabatzi, F., Dipla, K., Liga, M., Kellis, E. (2012). Effect of a hippotherapy intervention program on static balance and strength in adolescents with intellectual disabilities. Research in Developmental Disabilities, 33(6), 2265-2270.
  • Giagazoglou, P., Kouliousi, C., Sidiropoulou, M., & Fahantidou, A. (2012). The effect of institutionalization on psychomotor development of preschool aged children. Research in Developmental Disabilities, 33(3), 964-970.

Σύντομο URL: