info@phed-sr.auth.gr
Δανεισμός - Αιτήσεις

Κανόνες δανεισμού

Σύμφωνα με απόφαση της 10ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Εποπτείας των Βιβλιοθηκών του Α.Π.Θ. (28/01/2013) αποφασίστηκε να χρησιμοποιείται στο εξής η ακαδημαϊκή ταυτότητα ως κάρτα βιβλιοθήκης και σύμφωνα με την 29η Συνεδρίαση (27/11/2018) της Επιτροπής Βιβλιοθήκης, η ακαδημαϊκή ταυτότητα ως κάρτα βιβλιοθήκης θα ενεργοποιείται στην Κεντρική Βιβλιοθήκη και στα Παραρτήματά της με ισχύ έως τη λήξη της.

Ο δανεισμός βιβλίων διέπεται από το άρθρο 4 του ισχύοντος ενιαίου Κανονισμού του Συστήματος Βιβλιοθηκών ΑΠΘ.

Η επιστροφή δανεισμένου υλικού γίνεται με προγραμματισμένο ραντεβού, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά.

Ηλεκτρονικές αιτήσεις για φοιτητές/τριες

Όσοι/ες προπτυχιακοί/ες φοιτητές/τριες του Τμήματος δεν έχουν μέχρι στιγμής ενεργοποιήσει την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα ως κάρτα βιβλιοθήκης, κάνουν αίτηση ηλεκτρονικά, οπότε καταχωρούνται ως χρήστες της βιβλιοθήκης και αμέσως μετά μπορούν να δανείζονται τεκμήρια από τη βιβλιοθήκη του Τμήματος καθώς και από όλες τις βιβλιοθήκες του ΑΠΘ. Όσοι/ες φοιτητές/τριες έχουν ήδη δανειστεί έστω και μία φορά και έχουν κάνει τη σχετική διαδικασία, δεν χρειάζεται να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση. Οι φοιτητές/τριες που αλλάζουν ιδιότητα (π.χ. μεταπτυχιακοί/ες ή διδακτορικοί φοιτητές/τριες) υποβάλλουν εκ νέου αίτηση ενεργοποίησης κάρτας βιβλιοθήκης.

Η αποστολή των δικαιολογητικών για κατάθεση διπλωματικής εργασίας γίνεται στο email της βιβλιοθήκης του Τμήματος. Οι επιβλέποντες/ουσες καθηγητές/τριες υπογράφουν τη σχετική βεβαίωση ηλεκτρονικά.

Ηλεκτρονικές αιτήσεις για το διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό

Όσοι/ες καθηγητές/τριες και λοιπό διδακτικό ή και διοικητικό προσωπικό δεν είναι ήδη χρήστες, μπορούν να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση για να δανείζονται το υλικό της βιβλιοθήκης, όποτε το επιθυμούν.

Σύντομο URL: