info@phed-sr.auth.gr
Νέα υπηρεσία για την αναφορά επειγόντων περιστατικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επιτροπή Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης


  Νέα υπηρεσία για την αναφορά επειγόντων περιστατικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο


Σε συνέχεια του μηνύματος των Πρυτανικών Αρχών σας ενημερώνουμε ότι η πρώτη έκδοση της εφαρμογής είναι διαθέσιμη στο GooglePlay (αναζητήσιμη και ως AUTh Campus Safety).

Συνοπτικές οδηγίες χρήσης και πληροφορίες για την εφαρμογή είναι διαθέσιμες εδώ.

Με εκτίμηση

-------------------------------------------------------
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση: 2310 999000
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: support@auth.gr
Δικτυακός τόπος: https://it.auth.gr
Facebook: itauth







Με γνώμονα την ασφάλεια των μελών της Πανεπιστημιακής του Κοινότητας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο θα θέσει σε εφαρμογή στις επόμενες ημέρες, μία νέα υπηρεσία για την αναφορά επειγόντων περιστατικών που λαμβάνουν χώρα στο campus του.

Σκοπός της υπηρεσίας αυτής είναι η παροχή σε χρήστες του ΑΠΘ μίας εφαρμογής τύπου panic button με την οποία θα μπορούν να κοινοποιούν άμεσα στα αρμόδια όργανα του Πανεπιστημίου τη θέση στην οποία λαμβάνει χώρα ένα επείγον περιστατικό (π.χ. φύλαξης, υγείας  κ.λπ.), ώστε να δρομολογούνται χωρίς καθυστέρηση οι απαραίτητες ενέργειες.

«Αξιοποιούμε την τεχνογνωσία του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και στοχεύοντας ώστε οι άνθρωποι του Πανεπιστημίου μας να νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια στο campus, δημιουργήσαμε στο Αριστοτέλειο και θέτουμε σε εφαρμογή μία νέα ιδιαίτερα σημαντική υπηρεσία για την αναφορά επειγόντων περιστατικών. Με την καινοτόμα αυτή υπηρεσία μπορεί εύκολα και γρήγορα οποιοδήποτε μέλος του ΑΠΘ να δηλώσει ένα έκτακτο περιστατικό προκειμένου να γίνουν άμεσα οι απαιτούμενες ενέργειες. Με τον τρόπο αυτό επιθυμούμε να εδραιωθεί το αίσθημα ασφάλειας στα μέλη της οικογένειας του Αριστοτελείου για το οποίο εργαζόμαστε συστηματικά ως Πρυτανικές Αρχές από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων μας».

Πώς λειτουργεί

Η συγκεκριμένη εφαρμογή βασίζεται σε υποδομές Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών με χρήση των δυνατοτήτων προσδιορισμού θέσης GPS των φορητών συσκευών (tablets ή κινητών τηλεφώνων) σε εξωτερικούς χώρους και την τεχνολογία Wi-Fi fingerprinting για τον προσδιορισμό της θέσης του συμβάντος σε εσωτερικούς χώρους.

Για την πρόσβαση στην υπηρεσία για την αναφορά επειγόντων περιστατικών, η mobile εφαρμογή απαιτεί την πιστοποίηση του χρήστη μέσω του ιδρυματικού του λογαριασμού. Η χρήση της υπηρεσίας είναι προαιρετική, ενώ το Πανεπιστήμιο συλλέγει μόνο τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την εξυπηρέτηση του σκοπού της υπηρεσίας.

Η βασική λειτουργικότητα του συστήματος περιλαμβάνει το Panic Button με εντοπισμό θέσης εξωτερικού χώρου του campus, λειτουργία προσδιορισμού θέσης με υπόδειξη σε χάρτη, υποστήριξη Android συσκευών, κεντρική χαρτογραφική πλατφόρμα διαχείρισης συμβάντων, ενώ ήδη σχεδιάζονται η υποστήριξη συσκευών iOS και περαιτέρω διεύρυνση των δυνατοτήτων της εφαρμογής όπως ο εντοπισμός θέσης εσωτερικού χώρου με μεγάλη ακρίβεια, η καθοδήγηση ομάδων απόκρισης, η αποστολή ειδοποιήσεων προώθησης ιστού (push notifications) στους χρήστες.

Η υπηρεσία υλοποιείται με τη φροντίδα του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ, σε συνεργασία με εξωτερικό ανάδοχο με ερευνητική εμπειρία σε θέματα γεωχωρικών δεδομένων και αξιοποιώντας την υπάρχουσα γεωχωρική υποδομή του ΑΠΘ (GIS σύστημα του ΑΠΘ).

Οι Πρυτανικές Αρχές

Share: 

Σύντομο URL: