info@phed-sr.auth.gr
Μουρατίδου Αικατερίνη
Μουρατίδου Κατερίνα
Μουρατίδου Αικατερίνη
Βαθμίδα: 
Καθηγήτρια
Γνωστικό Αντικείμενο: 
Παιδαγωγική της Φυσικής Αγωγής και του Αθλητισμού
Τηλέφωνο: 
2310-991056
Email: 
katemou@phed-sr.auth.gr
Ώρες Συνεργασίας: 
Πέμπτη 10:00-11:30
Σπουδές 
  • 1988: Πτυχίο από το Τ.Ε.Φ.Α.Α., Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • 1995: Διδακτορικό Γερμανική Ανώτατη Σχολή Αθλητισμού Κολωνίας (Deutsche Sporthoschule Koeln)
  • 2000: Πτυχίο από το Τμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα 

Ζητήματα υποστήριξης της κοινωνικής-ηθικής ικανότητας, της κοινωνικής ενσωμάτωσης, της δημιουργικότητας, και της συναισθηματικής έκφρασης των παιδιών στα πλαίσια της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού, αλλά ζητήματα προαγωγής της ισότητας μεταξύ των δύο φύλων εντός του σχολικού πλαισίου

Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις (3-5) 
  • Mouratidou, K., Goutza, S., & Chatzopoulos, D. (2007). Physical education and moral development: An intervention programme to promote moral reasoning through physical education in high school students. European Physical Education Review, 13(1), 41-56.
  • Mouratidou, Κ., Barkoukis, V., & Rizos, St. (2012). Achievement goals and moral competence in sport: Examining the moderating role of demographic characteristics. European Psychologist, 17(1), 34-43.
  • Mouratidou, Κ. (2016). Physical education in early education: An intervention program for reducing aggressive and social insecure behavior. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 9, 208-229.
  • Mouratidou, Κ. (2017). Determinant factors and predictors of athletes’ moral competence: the role of demographic characteristics and perceptions. Sport in Society, 20(7), 802-815.
  • Mouratidou, K., Karamavrou, S., Karatza, S. & Schillinger, M. (2020). Aggressive and socially insecure behaviors in kindergarten and elementary school students: A comparative study concerning gender, age and geographical background of children in Northern Greece. Social Psychology of Education, 23(1), 259-277.
Άλλες Πληροφορίες 

Σύντομο URL: