info@phed-sr.auth.gr
Κοΐδου Ειρήνη
Κοΐδου Ειρήνη
Βαθμίδα: 
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Γνωστικό Αντικείμενο: 
Διδακτική Φυσικής Αγωγής με συνάφεια τη Διατροφική Αγωγή των Ασκούμενων
Τηλέφωνο: 
2310-991063
Fax: 
2310-991063
Email: 
rkoidou@phed-sr.auth.gr
Ώρες Συνεργασίας: 
Τρίτη 14:00-15:30 & Πέμπτη 11:30-12:30
Σπουδές 
  • 1993: Πτυχιούχος του ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ
  • 2000: Πτυχιούχος του Τμήματος Διατροφής της Σχολής Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης,
  • 2002: Διδάκτορας του ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα 
  • Διδακτική της διατροφικής συμπεριφοράς
  • Διατροφή και άσκηση
  • Διαταραχές της διατροφικής συμπεριφοράς
  • Εικόνα σώματος/διαταραχές εικόνας σώματος
  • Παχυσαρκία και άσκηση
  • Διατροφή και άτομα με αναπηρίες
  • Κινητική συμπεριφορά και απόδοση
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις (3-5) 
  • Barkoukis, V., Koidou, Ir., & Tsorbatzoudis, H. (2010). Effects of a motivational climate intervention on state anxiety, self-efficacy and sport skill development in physical education. European Journal of Sport Science, 10, 167-177.
  • Dipla, K., Zafeiridis, A., Koidou, I., Geladas, N., and Vrabas, I.S. (2010). Altered hemodynamic regulation and reflex control during exercise and recovery in obese boys. American Journal of Physiology, Heart and Circulatory Physiology, 299(6):H2090-6
  • Arampatzi, A., Mouratidou K., Evaggelinou Chr., Koidou E., & Barkoukis, V. M. (2011). Social developmental parameters in primary school: Inclusive settings’ and gender differences on pupils’ aggressive and social insecure behaviour and their attitudes towards disability. International Journal of Special Education. International Journal of Special Education, 26, 55-66.
  • Doulkeridou, A., Evaggelinou, C., Mouratidou, K., Koidou, E., Panagiotou, A. & Kudlacek, M. (2011). Attitudes of Greek Physical Education Teachers toward inclusion of students with disabilities in Physical Education classes. International Journal of Special Education, 26, 1-11.
  • Barkoukis, V., Koidou, Eir., Tsorbatzoudis, H., and Grouios, G. (2012). School and Classroom Goal Structures: Effects on Affective Responses in Physical Education. The Physical Educator, 69, 208-224.
Άλλες Πληροφορίες 

Τρέχοντα Ερευνητικά Προγράμματα

  • Υλοποίηση προγραμματισμένων πιστοποιήσεων δεξιοτήτων στις ΤΠΕ Α-επιπέδου και προγραμματισμένων και εγκεκριμένων πιστοποιήσεων εκπαιδευτικών Β επιπέδο

Σύντομο URL: